Afleweringsbeleid

Vra gereeld vrae

Waar lewer jy jou produkte af?

Ons koerier ons goedere na 'n geldige straatadres binne Suid-Afrika. Ons bied ekonomie deur tot deur aflewering deur ons koeriervennoot. Ons lewer nie af by Posbusse, PostNet, Plase, Erwe of Myne nie.

Ons stuur nie na internasionale lande nie.

Hoe lank sal dit neem vir my bestelling om afgelewer te word?

Ons sal jou bestelling binne 1-2 werksdae verwerk sodra ons jou bestelling ontvang het.

  • Metropolitaanse gebiede: 2-3 werksdae nadat bestelling verwerk is
  • Afgeleë en afgeleë gebiede: 3-4 werksdae nadat bestelling verwerk is

Neem asseblief kennis dat ons die vereiste spesiale afleweringstye op ons gelyste produkte aangedui het as gevolg van voorraadbeskikbaarheid en versending direk vanaf ons verskaffers. In hierdie gevalle het ons die verwagte afleweringstyd onder die prys aangedui.

As die bestelling dringend is of jy dit voor 'n sekere datum nodig het, kontak ons ​​asseblief voor jy bestel en ons kan die toepaslike ekstra fooie vir prioriteitsversending bevestig. Ons hanteer elke bestelling met 'n kwessie van dringendheid, maar dit hang ook af van hoe besig ons is of of ons 'n groot aanvraag ervaar tydens promosie- en uitverkopingsperiodes.

Neem asseblief kennis dat bestellings wat oor die naweke en/of openbare vakansiedae ontvang word, die volgende werksdag verwerk sal word.

Kontak ons ​​as jy onseker is oor jou bestelling se afleweringstydperk.

Hoe word items gestuur?

Ons neem baie versigtig om jou bestelling in bokse te pak om te verseker dat jy jou bestelling ongeskonde ontvang.

Jou items word gekoerier met 'n spoorkode vir jou gemoedsrus. Jy sal 'n e-pos ontvang sodra die bestelling verwerk is met 'n spoorkode wat jy sal kan naspoor.

Hoe sal ek weet sodra my bestelling op pad is?

Alle Homegro Depot se bestellings word deur ons koeriervennote afgelewer. Jy sal 'n e-pos met jou opsporingsnommer ontvang sodra jou bestelling verwerk is en gereed is om gestuur te word. Hierdie e-pos sal 'n dopskakel insluit wat jou sal toelaat om jou bestelling na te spoor.

Neem asseblief kennis: opsporingsinligting is dalk nie onmiddellik beskikbaar nie, aangesien hierdie inligting op ons koeriervennoot se webwerf en opsporingsmonitering gebaseer is.

Wees verseker, as jy nie 'n gestuurde e-poskennisgewing ontvang het nie, werk ons ​​span heel waarskynlik steeds hard om jou produk/e by jou te kry. Ons sal jou op hoogte hou met enige bestelling-inligting soos opgedateer beskikbaar word.

Wat moet by my afleweringsinligting ingesluit word?

Maak asseblief seker dat jou afleweringsadres die volgende insluit:

  • 'n kontakpersoon
  • Suid-Afrikaanse selfoonnommer
  • straatnaam en nommer
  • voorstad indien van toepassing
  • stad of dorp
  • straat poskode
  • provinsie

As jy spesiale versoeke of veranderinge aan afleweringsbesonderhede het, gebruik asseblief die spesiale instruksies-opsie by die betaalbladsy, of alternatiewelik stuur 'n e-pos aan ons by info@homegrodepot.co.za onmiddellik nadat jy bestelling geplaas het om te verseker dat ons jou bestelling voor die koerier kan opdateer is bespreek.

Hoe word versending bereken?

Jou goedere se versending word bereken op grond van die totale gewig van die mandjie en waar jy in Suid-Afrika woon. Die koste sal op die betaalbladsy vertoon word nadat u afleweringsinligting bygevoeg is.

Daar is spesifieke produkte wat slegs by ons winkel afgehaal kan word. Ons bied ook plaaslike afhaal as 'n afleweringsopsie.

Kan ek my bestelling by jou winkel afhaal?

Ja, jy kan jou bestelling by ons winkel kom haal.

Ons winkeladres is: Winkel 10 Kingswood Sentrum, Onderste Verdieping, Glenhazel, Johannesburg, 2000

Wanneer sal per klik-en-aflaai bestelling gereed wees om af te haal?

Sodra u bestelling ontvang is, sal dit binne 2-4 uur gereed wees vir afhaal.

Wat as daar 'n vertraging is met die aflewering van my bestelling?

Alhoewel ons poog om jou bestelling binne die aangeduide tydraamwerke af te lewer, kan ons nie hierdie afleweringstye waarborg nie - veral tydens besige promosie- en uitverkopingstydperke waar versending vertraag kan word as gevolg van groter volume bestellings.

Versending van bestellings kan ook vertraag word wanneer verifikasie of regstelling van jou betaling en/of adresinligting vereis word voor versending.

Waarom word verskillende afleweringstye op produkbladsye aangedui?

Ons dui verskillende afleweringstye op produkbladsye aan op grond van die voorraad wat ons altyd in ons winkel byderhand hou; items wat ons vinnig by ons verskaffers kan bestel indien uit voorraad is; items wat ons nodig het om voorraadbeskikbaarheid van ons verskaffers te bevestig.

Die produkte wat ons nodig het om voorraadbeskikbaarheid van ons verskaffers te bevestig, as jy onseker is oor die afleweringstyd, gebruik asseblief die " E-pos om voorraadbeskikbaarheid na te gaan "-knoppie onder die prys op die spesifieke produkbladsye. Ons sal voorraadbeskikbaarheid en deurlooptyd kan bevestig voordat u die bestelling plaas vir u gemoedsrus.

Hoekom vra jy of ek instem tot gedeeltelike vervulling?

Ons bied die opsie vir jou om die gedeeltelike vervulling van jou bestelling te kies. Hierdie opsie is lewensvatbaar as jy sekere items vinniger wil hê as ander as gevolg van die voorraadbeskikbaarheid soos uiteengesit in die bogenoemde afdeling.

Daar is geen bykomende koste verbonde aan ons gedeeltelike vervulling-opsie nie. Dit beteken slegs dat u u bestelling in een of twee aflewerings mag ontvang.

Waarom word substraatitems slegs beperk om in die winkel afgehaal te word?

Ons substraatgrondprodukte kan deur ons aanlynwinkel bestel word, maar u kan die produkte slegs by ons winkel afhaal. Ongelukkig bied ons op hierdie stadium nie versending van hierdie produkte aan nie as gevolg van die gewig van die produk.

Indien jy wil hê die produk moet by jou adres afgelewer word, kan jy ons kontak en ons sal vir jou 'n afleweringskoste kwotasie vir die substraat gronditems voorsien. Hierdie koste sal 'n aparte betaling wees vir die versendingskoste wat by die betaalpunt bereken word. Hierdie betaling sal betaalbaar wees nadat jou bestelling geplaas en betaal is, en afleweringskoste met jou bevestig is. Betaling vir die aflewering moet gemaak word voordat die goedere na jou afleweringsadres gestuur sal word.

SLEGS Substraat-itemsmandjie: As jy na die betaalpunt gaan, sal dit jou voorsien van twee opsies vir afleweringsmetode: "Verstuur" of "Pak op". Die volgende stap, nadat jy jou afleweringsbesonderhede ingevoer het en die "Verstuur"-metode gekies het, is om versendingskoste te bereken wat slegs sal aandui dat die produk beskikbaar is vir afhaal in die winkel.

GEMENGDE Substraatitems met ander itemsmandjie: As jy voortgaan na betaalpunt, sal dit jou voorsien van twee opsies vir afleweringsmetode: "Verstuur" of "Afhaal". Die volgende stap is om gestuurkoste te bereken, nadat jy jou afleweringsbesonderhede ingevoer het, met die volgende twee afleweringsopsies:

  1. " Ship ": Die versendingskoste word bereken op die items wat vir versending gemerk is. Daarom kan u met substrate afreken, maar die versendingskoste is nie ingesluit vir die substraatgrondproduk nie . Jy sal in staat wees om voort te gaan na die betaling bladsy vir jou bestelling. Ons sal jou kontak nadat jou bestelling geplaas is om te bevestig wanneer jy jou bestelling afhaal of vir alternatiewe reëlings.
  2. " Afhaal ": As die plaaslike afhaal gekies word, sal die betaalbladsy ons ligging aandui en jy sal na die betaalbladsy kan voortgaan, sonder om jou afleweringsbesonderhede in te voer.

Vrystellings op versendingskoste

Daar is egter tye wanneer die werklike koerierfooi baie meer is as die bedrag wat deur ons webwerf gehef word. Dit is gewoonlik as gevolg van 'n bybetaling deur die koeriermaatskappy aangesien hulle die area as 'n uitleggebied klassifiseer. Uiters swaar of groot afmetings pakkies kan ook 'n groot verskil veroorsaak tussen die versendingsbedrag wat deur die webwerf gehef word en die werklike koerierheffing.

In hierdie of soortgelyke gevalle behou ons die reg voor om so 'n bestelling op te hou plaas terwyl die kliënt van die bykomende koste in kennis gestel word. Die kliënt kan dan sy/haar bestelling kanselleer vir 'n volle terugbetaling, of betaling maak op die bykomende verskepingskoste, waarna sy/haar bestelling dan stiptelik deur ons versend sal word.

Vir meer inligting kontak ons ​​gerus by: 010 590 6137 / 8 of info@homegrodepot.co.za